Menu

Facebook specialister findes over alt

0 Comment


Uanset om du opretter en helt ny Facebook side til dit brand, eller du bare vil udnytte din eksisterende, er det nok et smart skridt – Facebook specialist autism services er hjemsted for næsten 2 milliarder månedlige aktive brugere.

Det skal være nemt nok, ikke? Bare smæk sammen et foto, et par indlæg, og forvent de kundeemner og kunderne at rulle ind i, ikke?

Forkert.

Hvis du ikke opretter en Facebook-side med en omfattende strategi for at blive bemærket, på den rigtige måde, og er engageret, er chancerne for rent faktisk at generere kundeemner og kunder fra det temmelig slanke.

Få mening af Facebook Business Page Timeline ved hjælp af denne gratis vejledning.

Du kan f.eks. Ikke bare vælge et billede – du skal vælge en, der er den rigtige dimension, høj opløsning og korrekt repræsenterer dit mærke.

Men det slutter ikke der – så vi kompilerede nedenstående tips for at sikre, at du opretter en engagerende side, der fuldt ud udnytter alt, hvad Facebook-marketing har at byde på.

Vi har stødt på mange velmenende marketingfolk og iværksættere, der opretter personlige profiler for deres mærker, i stedet for en faktisk Facebook Business Page. Det giver dig en enorm ulempe – du går glip af alle indholdsværktøjer, betalte salgsfremmende muligheder og analyser / indsigter, der følger med en Facebook-virksomhedsside. Endvidere vil en personlig profil kræve, at folk sender dig en venne forespørgsel for at komme i kontakt med dig, og det sidste du vil gøre, er at gøre det vanskeligere for kunderne.

Hvad er det bedste ved at være Facebook specialist

Og mens du er i det – skab ikke en yderligere offentlig, “professionel” profil, der er forbundet med din virksomhed. For eksempel har jeg allerede en personlig profil som Facebook specialist, som jeg stort set holder privat Den praksis, jeg taler om, ville være, hvis jeg skabte et sekund, en offentlig en under navnet “AmandaZW HubSpot” eller noget i den retning. Folk gør normalt det for at oprette forbindelse til professionelle kontakter på Facebook uden at lade dem se personlige fotos eller andre indlæg. Men sagen er, at at skabe mere end en personlig konto går imod Facebooks servicevilkår.

Hvad kan en Facebook specialist

Vi har alle hørt disse rædselshistorier om folk, der ved et uheld offentliggjorde personlige indhold til deres arbejdsgiveres sociale mediekanaler – en markedsfører værste mareridt. For at undgå at offentliggøre uheld som dem, tildeler Facebook Business Page-roller kun til de medarbejdere, der absolut har brug for det til det arbejde, de gør hver dag. Og før du gør det, skal du sørge for at sørge for tilstrækkelig træning til dem, der er ny til social media management, så de er ikke forvirrede om, hvornår de skal ramme “publicere”, hvad de skal sende, hvis noget skal planlægges først, og hvem de skal sende det som.

For at tildele disse, klik på “Indstillinger” på din virksomhedsside, og klik derefter på “Sideroller”.

Når du deler indhold på vegne af dit brand, skal du sørge for at sende det som dit brand og ikke som dig selv. Du kan kontrollere det ved at gå ind i dine indstillinger og klikke på “Sideattribution”.